0 szt. 0,00 zł
  • 0 szt.
  • Netto (zł) 0,00 zł
  • Brutto (zł) 0,00 zł
  • Do kasy
Zaloguj się Zarejestruj się

Regulamin sklepu

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Właścicielem sklepu Czas na Zakupy jest:
Firma Handlowa PULIO Krzysztof Gebel
ul. Żegiestowska 3, 50-542 Wrocław
NIP 894-142-23-35 REGON 020324052
Tel. +48 606 47 65 20
E-mail: sklep@czasnazakupy.pl 


2. Sklep Internetowy jest udostępniany przez Sprzedawcę za pośrednictwem sieci Internet i Strony Internetowej Sklepu, jako zasób systemu teleinformatycznego oraz informatycznego.

3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do umieszczania na Stronie Internetowej Sklepu treści reklamowych dotyczących oferowanych Towarów, jak i towarów i usług osób trzecich, w formach stosowanych w sieci Internet.

4. Klient ma możliwość zapoznania się z kodeksem dobrych praktyk przedsiębiorców. Kodeks dobrych praktyk znajduje się w ustawie z dnia 23 sierpnia 2007 r o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym. Aktualne brzmienie Ustawy jest dostępne pod adresem http://isap.sejm.gov.pl/.


II. PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ


1. Korzystanie ze Sklepu Internetowego odbywać może się wyłącznie na zasadach i w zakresie wskazanym w Regulaminie.

2. W celu złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym oraz w celu korzystania z usług dostępnych na Stronach Internetowych Sklepu, konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej. Prosimy także o podawanie aktualnych numerów telefonów w celu weryfikacji zamówienia.

3. Aby dokonać zakupu należy przesłać umieszczony w "Twoim koszyku" poprawnie wypełniony formularz zamówienia. W ciągu 48 godzin od otrzymania zamówienia potwierdzimy mailem jego przyjęcie.

4. Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia:
    * w przypadku gdy płatność nie została dokonana w terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia (dotyczy zamówień z płatnością przelewem).
    * w przypadku gdy klient nie zgłosił się po zamówiony towar w terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia (dotyczy zamówień płatnych gotówką przy odbiorze osobistym).

5. Wszystkie ceny na stronie Internetowej sklepu zamieszczone przy danym towarze:
    * stanowią ceny brutto (zawierają podatek VAT) i określone są w złotych polskich
    * nie zawierają informacji odnośnie kosztów Dostawy, o których Klient będzie poinformowany przy wyborze sposobu Dostawy;

6. Ostateczną ceną wiążącą strony Umowy sprzedaży jest cena towaru zawarta na Stronie Internetowej Sklepu w momencie składania zamówienia przez Klienta.

7. Zawartość internetowego sklepu czasnazakupy.pl nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu kodeksu cywilnego art. 543.


III. PŁATNOŚCI

1. Możliwe są następujące formy płatności:
    * Za pobraniem - płatność przy odbiorze paczki.
    * Płatne gotówką przy odbiorze osobistym.
    * Przelewem zwykłym - towar wysyłamy po zaksięgowaniu przelewu na koncie sklepu.

2. W przypadku płatności przelewem, przelewu należy dokonać na poniższe konto:

Konto firmowe sklepu Czas na Zakupy
Nr rachunku:
45 1750 1064 0000 0000 1273 3704 (Raiffeisen Bank Polska S.A)
Firma Handlowa PULIO
ul. Żegiestowska 3
50-540 Wrocław

W treści przelewu proszę wpisać numer zamówienia.

Przelewem on-line - towar wysyłamy po otrzymaniu potwierdzenia z Przelewy24 o zrealizowaniu płatności.

Obsługę i przelewy realizuje portal Przelewy24.pl.

Przy wyborze Przelewy 24 zostaną Państwo automatycznie przeniesieni do szyfrowanej strony, z której można dokonać bezpiecznej zapłaty za towar.


IV. WYSYŁKA TOWARU

1. Wysyłka towaru możliwa jest tylko w granicach Polski. Nie realizujemy wysyłek zagranicznych.

2. Dokładamy wszelkich starań, aby przesyłki z zamówionym towarem otrzymywali Państwo w jak najkrótszym czasie, ale nie później niż 30 dni od daty zawarcia umowy. W przypadku problemów z realizacją Państwa zamówienia zostaniecie Państwo powiadomieni przez e-mail lub telefonicznie o przedłużającym się okresie jego realizacji.

3. W przypadku zapłaty przelewem bankowym lub poprzez płatności elektroniczne, wysyłka towaru następuje natychmiast po wpłynięciu przelewu na konto lub po otrzymaniu potwierdzenia z PRZELEWY24 o realizacji płatności.

4. Paczki wysyłamy kurierem GLS, DPD.

5. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone.

6. Opłata za przesyłkę uzależniona jest od wagi przesyłki i od sposobu płatności za towar.

7. Do każdego zakupionego towaru dołączamy paragon lub fakturę VAT, w zależności od opcji, którą Państwo wybierzecie.

8. Koszty wysyłki ponosi kupujący. Określane są one podczas składania zamówienia oraz od wybranej przez Państwa formy płatności (przelew lub pobranie).

9. Przesyłka kurierska:
  Waga    Cena przesyłki
 do 30 kg    15,00 zł

10. Przesyłka kurierska za pobraniem:
  Waga    Cena przesyłki
 do 30 kg    20,00 zł

11. Cena przesyłki o wadze powyżej 30 kg (a także o niestandardowych wymiarach) będzie ustalana indywidualnie przez pracowników sklepu Czas Na Zakupy. 

12. Istnieje możliwość odbioru osobistego we Wrocławiu w siedzibie firmy przy ulicy Żegiestowskiej 3, wejście 1, pierwsze piętro. Odbiór w godzinach: 9.00-15.00.


13. FAKTURY: Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT.
Chęć otrzymania faktury proszę zaznaczyć w opcji podczas składania zamówienia.
W innym przypadku wystawiamy i dołączamy do przesyłki paragon z kasy fiskalnej, który jest dowodem zakupu.

V. REKLAMACJE

1. Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy, Klient może skorzystać, według swojego wyboru, z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u gwaranta (producenta lub dystrybutora) we wskazanych serwisach oraz z uprawnień przysługujących mu od sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową. Uprawnienia gwarancyjne i uprawnienia przysługujące Klientowi od sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową są uprawnieniami od siebie niezależnymi.

2. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie. Uprawnienie to przysługuje w ciągu 2 lat od daty doręczenia towaru, pod warunkiem zawiadomienia Sklepu o niezgodności w ciągu 2 miesięcy od jej wykrycia. Reklamację można zgłosić obsłudze sklepu telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną.

3. Reklamowany produkt należy wysłać za pośrednictwem Poczty Polskiej listem zwykłym lub paczką ekonomiczną na poniższy adres:

Czas na Zakupy
Firma Handlowa PULIO
ul. Żegiestowska 3
50-540 Wrocław

4. Sklep, niezwłocznie jednak najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu.

5. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – Sklep naprawi lub wymieni Klientowi reklamowany produkt na pełnowartościowy lub jeżeli wymiana nie będzie możliwa zwróci należność za reklamowany produkt w ciągu 7 dni od daty rozpatrzenia reklamacji zgodnie z zasadami opisanymi w Dziale VII Zwrot należności Klientom. Nadpłaty.

6. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – Sklep zwróci Klientowi koszty wysłania przesyłki (odesłanej zgodnie z punktem nr.3 dział V) zgodnie z zasadami opisanymi w Dziale VII Zwrot należności Klientom. Nadpłaty.

VI. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni liczonych od daty dostarczenia towaru zgodnie z rozdziałem 4, Art.27, ustawy z dnia 24 czerwca 2014 r.(Dz. U. z dnia 24 czerwca 2014 r.).

2. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy na drodze jednoznacznego świadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną), także można skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy.

3. Zwracane towary muszą być kompletne. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

4. Zwracany towar należy odesłać najpóźniej w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy na adres:

Czas na Zakupy
Firma Handlowa PULIO
ul. Żegiestowska 3
50-540 Wrocław

5. Koszt zwrotu towaru ponosi klient.

6. Sklep dokonuje zwrotu należności za zwrócony towar oraz za koszty wysyłki towaru do Konsumenta (zgodnie z punktem 7 w Dziale VI)  w ciągu 7 dni, zgodnie z zasadami opisanymi w Dziale VII Zwrot należności Klientom. Nadpłaty.

7. Zwrot kosztów wysyłki dotyczy jedynie najtańszego zwykłego sposobu oferowanego przez Sklep, jeżeli Konsument wybrał inny niż najtańszy sposób, Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 Rozdział 4 Art.33.).

VII. ZWROT NALEŻNOŚCI KLIENTOM. NADPŁATY

1. W przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących Sklep do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na konto Sklepu, zwrot ten następuje maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych.

2. Jeżeli Klient dokonał płatności przelewem elektronicznym zwrot należności następuje na rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, płatności przy odbiorze lub gdy z przyczyn niezależnych od Sklepu identyfikacja rachunku bankowego, z którego nastąpiła płatność jest niemożliwa, zwrot nastąpi na konto wskazane przez Klienta.

3. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub opóźnienie terminu zwrotu, jeżeli Klient, pomimo wezwania przesłanego na jego adres mailowy, nie wskaże numeru konta bankowego, na które ma nastąpić wpłata lub gdy nie przekaże Sklepowi wszystkich danych koniecznych do dokonania wpłaty. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub jego opóźnienie, jeżeli nastąpiło to z powodu przekazania przez Klienta błędnych danych osobowych (imię, nazwisko, adres) lub błędnego numeru konta.

VIII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1. Nasza firma zapewnia poufność zgromadzonych informacji o Klientach zgodnie z obowiązującą ustawą o ochronie danych osobowych.

2. Dane osobowe zawarte w zamówieniu są przechowywane zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych Dz.U.Nr 133 poz. 883.
3. Dane osobowe są gromadzone i przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówienia.

4. W szczególności zbiór danych osobowych jest zgłoszony w GIODO, pod numerem księgi 134318. Klient ma prawo do poprawiania swoich danych osobowych w każdej chwili po zalogowaniu się do naszego sklepu.

5. Klient ma prawo do skasowania swoich danych po uprzednim kontakcie z obsługą sklepu - sklep@czasnazakupy.pl 

Pliki do pobrania

plik PDF oswiadczenie.pdf plik PDF, 27.16 KB
dokument Word oswiadczenie.doc dokument Word, 12.00 KB

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka
Zamknij

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka