Informacje ogólne
- Administratorem Państwa danych osobowych jest firma Firma Handlowa PULIO Krzysztof Gebel z siedzibą we Wrocławiu, zwana dalej Sprzedawcą.
- Wszelkie zgłoszenia lub żądania dotyczące danych osobowych można zgłaszać do Sprzedawcy w wybrany przez siebie sposób:
- Przez e-mail na adres sklep@czasnazakupy.pl,
- Telefonicznie na numer +48 71 390 84 01,
- Listownie na adres ul. Żegiestowska 3, 50-542 Wrocław
- Sklep internetowy czasnazakupy.pl, zwany dalej Sklepem, pozyskuje i przetwarza dane osobowe poprzez:
- dane dobrowolnie wprowadzone w formularzach,
- pliki cookies zapisane na urządzeniu końcowym,
- gromadzenie logów serwera www i aplikacji.
- Dane przetwarzane są zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- W każdej chwili osobie udostępniającej swoje dane osobowe, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (GIODO lub jego prawnego następcy).
Zakres gromadzonych danych osobowych
- Sklep gromadzi dane osobowe wyłącznie w niezbędnym zakresie dla realizacji umów świadczonych przez Sprzedawcę, w tym w szczególności umów sprzedaży na odległość.
- Gromadzone są następujące dane:
- Imię i nazwisko, nazwa firmy: w celu realizacji zamówienia wysyłkowego lub identyfikacji osoby odbierającej zamówienie w punkcie odbioru,
- Adres dostawy: w celu wysyłki zamówienia, tylko przy wyborze sposobu dostawy przez wysyłkę,
- Numer telefonu i adres e-mail: w celu kontaktu z Klientem w trakcie realizacji zamówienia oraz do wysyłki informacji handlowych po wyrażeniu odrębnej zgody,
- Dane do faktury: w celu wystawienia faktury, tylko przy wyrażeniu zgody na otrzymanie faktury,
- Adres IP urządzenia końcowego: w celach technicznych i statystycznych,
- Imię i nazwisko lub pseudonim w przypadku wystawiania recenzji lub oceny.
Czas przechowywania danych osobowych
Dane osobowe przechowywane będą:
- W przypadku gromadzenia danych osobowych na potrzeby realizacji zamówienia: od momentu zebrania danych w związku z zawarciem umowy do czasu rozwiązania tej umowy lub realizacji umowy po momencie jej rozwiązania (np. rozpatrywanie reklamacji).
- W przypadku przetwarzania danych osobowych w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Sprzedawcy: nie dłużej niż w okresie sześciu lat od momentu rozwiązania umowy lub do momentu wniesienia uzasadnionego sprzeciwu wobec przetwarzania w takim celu.
- W przypadku gromadzenia danych osobowych na podstawie zgody: od momentu wyrażenia zgody do momentu wycofania tej zgody lub do momentu odnotowania sprzeciwu.
Udostępnienie danych osobowych
- Dane podlegają udostępnieniu podmiotom zewnętrznym wyłącznie w granicach prawnie dozwolonych lub w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia.
- W przypadku wyboru przez Klienta płatności za zamówienie w formie elektronicznej (e-przelew) firmie PayU SA zostaną przekazane dane niezbędne do przeprowadzenia procesu płatności:
- imię i nazwisko lub nazwa firmy oraz adres,
- adres e-mail,
- numer telefonu,
- adres IP,
- numer zamówienia i kwota do zapłaty.
- W przypadku wyboru przez Klienta wysyłkowego sposobu dostawy, firmie Poczta Polska SA, General Logistics Systems Poland Sp. z o.o. (GLS) lub DPD Polska sp. z o.o. zostaną przekazane dane niezbędne do dostarczenia przesyłki:
- imię i nazwisko lub nazwa firmy oraz adres,
- numer telefonu,
- numer zamówienia,
- Kwota do zapłaty w przypadku płatności przy odbiorze.
- Sprzedawca może mieć obowiązek udzielania informacji zebranych przez Sklep internetowy upoważnionym organom na podstawie zgodnych z prawem żądań w zakresie wynikającym z żądania.
- Sprzedawca może udostępnić dane osobowe Klientów podmiotowi przejmującemu prawa i obowiązki Sprzedawcy w ramach Sklepu internetowego. W takim przypadku Klienci zostaną poinformowani o nowym administratorze ich danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zmiana, poprawianie, przenoszenie, usuwanie danych osobowych.
- Sprzedawca zapewnia Klientom swobodny dostęp do swoich danych osobowych, ich zmianę, poprawianie, przeniesienie oraz usuwanie.
- Każdy Klient ma prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych przez Sprzedawcę.
- Dostęp, zmiana, poprawianie oraz usunięcie danych osobowych wprowadzonych w procesie zakładania konta może być dokonywane w dowolnym czasie poprzez Konto Klienta po uprzednim zalogowaniu lub poprzez kontakt ze Sprzedawcą.
- Dostęp, zmiana, poprawianie oraz usunięcie danych osobowych wprowadzonych w procesie zamówienia może być dokonywane w dowolnym czasie poprzez kontakt ze Sprzedawcą.
- Przeniesienie danych osobowych możliwe jest poprzez kontakt ze Sprzedawcą. Klient otrzyma wówczas plik zawierający dane osobowe swojego konta w formacie XML, odpowiednim do importu do innego systemu informatycznego.
Formularze
- Dane w formularzach Sklepu wprowadzane są dobrowolnie przez Klienta.
- Wysłane formularze mogą być automatycznie uzupełnione o dane parametrów połączenia, w tym adres IP i przeglądarka internetowa urządzenia końcowego klienta oraz czas wysłania formularza.
- Dane w formularzach nie są udostępniane podmiotom trzecim bez zgody Klienta, chyba że poniżej określono inaczej.
- Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np. w celu rejestracji w Sklepie lub złożenia zamówienia.
- Wszystkie strony Sklepu zawierające formularze zbierające dane osobowe dostępne są wyłącznie przez bezpieczne, szyfrowane połączenie. Zabezpiecza to dane przed podsłuchaniem lub przechwyceniem.
Informacja o plikach cookies
- Sklep internetowy korzysta z plików cookies.
- Pliki cookies to pliki tekstowe, przechowywane przez stronę internetową na urządzeniu końcowym Klienta. Zawierają adres strony internetowej, czas przechowywania oraz krótką treść.
- Podmiotem zamieszczającym pliki cookies na urządzeniu końcowym klienta jest Sprzedawca.
- Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
- utrzymania sesji klienta podczas korzystania ze Sklepu po zalogowaniu, dzięki czemu nie jest konieczne wprowadzanie nazwy użytkownika i hasła na każdej stronie Sklepu,
- tworzenia statystyk ułatwiających analizę zachowań Klientów i poprawę działania Sklepu,
- określania profilu Klienta w celu lepszego dopasowania wyświetlanych reklam w sieciach reklamowych.
- Sposób przechowywania plików cookies można zmienić w ustawieniach przeglądarki internetowej na urządzeniu końcowym Klienta.
- Usunięcie lub blokada plików cookies pochodzących ze Sklepu może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne w Sklepie, a w skrajnych przypadkach uniemożliwić korzystanie ze Sklepu.
- Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Klienta mogą zostać również tworzone i wykorzystywane przez partnerów współpracujących ze Sprzedawcą, w tym w szczególności sieci reklamowe w celu lepszego dopasowania wyświetlanych reklam do profilu Klienta. Odbywa się to m.in. poprzez analizę odwiedzanych stron oraz czasu spędzonego na stronie.
- Preferencje dotyczące wykorzystywania plików cookies w sieci reklamowej Google można zmienić pod adresem https://www.google.com/ads/preferences/
Logi serwera i aplikacji
- Warstwa serwerowa oraz aplikacja zapisują informację o odwiedzanych stronach oraz czynnościach wykonanych na stronach Sklepu. Dane te wykorzystywane są wyłącznie w celu administrowania sklepem internetowym, w tym do diagnostyki oraz poprawy wydajności Sklepu.
- Odwiedzane strony identyfikowane są poprzez adresy URL. Dodatkowo zapisane w logach mogą zostać:
- czas zapytania i odpowiedzi,
- adres IP i nazwa przeglądarki internetowej urządzenia Klienta,
- wynik transakcji HTTP,
- adres wcześniej odwiedzonej strony, jeśli przeglądarka internetowa Klienta wysłała taką informację.
- Logi serwera nie są powiązane z konkretnymi osobami korzystającymi ze Sklepu.